BonBon-Land (fra 3. kl.)
Torsdag d. 2/7
Kom med på den fedeste tur til BonBon-Land! Du får turpas og kan boltre dig i forlystelserne i flere timer. OBS! Du skal gå i minimum 3. klasse på nuværende tidspunkt, for at kunne deltage. Læs mere nedenfor
Beskrivelse
Der er selvfølgelig voksne med på turen, som også går med rundt. Du skal selv medbringe madpakke, drikkevarer og evt. penge til slik/is. Det vil IKKE være muligt at benytte badelandet!
Vi mødes kl. 8.45 ved Amagerhallen og kører i turistbus til Bonbon-land. Vi kører hjem igen kl. 15.30 og er hjemme ca. 16.30.
Hvornår: torsdag d. 2. juli kl. 8.45 - 16.30
Hvor: mødested ved Amagerhallen
Aldersgruppe: fra 3. klasse og opefter.
Ved afbud, ring til UngTårnby på 32501751 eller 30760262
Telefonnummer til voksen på turen: 30760262
Nogle aktiviteter og ture har begrænset antal pladser. Alle skrives ind i den rækkefølge, vi modtager tilmeldingerne.
Vi gør vores bedste for at opfylde alles ønsker, og vi forsøger at fordele de mest eftertragtede tilbud retfærdigt.
Medarbejder
Lektioner
-
2026-07-02T08:45:00 - 2026-07-02T16:30:00